A nap fotója: ilyen egyedi Ladát csak a Mátrában lehet látni
"A Mátra Land Rovere" - olvasónk ezzel a tömör és velős megjegyzéssel küldte el nekünk a különleges Ladát ábrázoló fotókat.
"A Mátra Land Rovere" - olvasónk ezzel a tömör és velős megjegyzéssel küldte el nekünk a különleges Ladát ábrázoló fotókat.
A hétvégén hazánkban rendezik meg a következő F1 nagydíjat, és a csapatok előfutárai máris megérkeztek hazánkba.
Az alkotó ezúttal a járműtuning abszolút egyedi válfaját alkalmazta. A végeredmény igencsak meghökkentő lett.
Ennek a fotónak a megtekintését követően remélhetőleg a legtöbb autós társunk maximálisan tiszteletben fogja tartani a felfestéseket.
Ilyen az, amikor a munkavégzők járművei alaposan megnehezítik a közlekedő autók és gyalogosok dolgát.
Ilyen az, amikor a teherszállítmány pihentetése miatt lényegében lehetetlenné válik a gyalogosok normál közlekedése.
"A Blahán mi történik?" – merül fel teljesen jogosan a kérdés ezeknek a fotóknak a láttán.
Belegondolni is rossz, hogy élete során hány autós, illetve autó életét keserítette meg ez az úthiba.
Amikor még egy komolyabb autószerelési beavatkozáshoz sem feltétlenül kellett szakszerviz. Csak egy kis hely és némi hozzáértés.
Ilyen az, amikor egy platón elfér egy másik platós és azon még egy négykerekű. Mutatjuk.
A megengedett sebességhatárt jelentősen túllépte az elkövető, akinek azonban igen nehéz lesz kipostázni a büntetését.
Mutatunk egy felvételt, melynek főszereplője nem igazán értette meg, hogy hogyan kellene ezen a helyen parkolni.
Itt a megoldás arra az esetre, ha túl nagy az autónk üzemanyagtartálya, pontosabban -tartályai, és felgyorsítanánk egy kicsit a tankolást.
Ilyen az, amikor a vékony felső aszfaltréteg és az elképesztő forgalom összedolgozik egymással.
A logika akár valami olyasmi is lehetett, hogy ha az út szélén nem lehet parkírozni, akkor a közepén talán igen.
Erről az útról elmondható, hogy szinte már csak nyomokban tartalmaz aszfaltot.
Az országutak soktengelyes királyaiból nem olyan könnyű kilátni, mint a személyautókból. Mutatjuk, mire gondolunk.
Úgy látszik, hogy az útkezelő társaság munkatársainak figyelmét adott esetben ilyen egyedi módon kell felhívni a problémákra.
Ki mondta, hogy egy izomautónak feltétlenül több száz lóerősnek kell lennie? Mutatjuk, hogy akár néhány lóerővel is milyen feltűnést tud kelteni egy ilyen járgány.
Mutatunk egy autót, melyről még a négykerekűek iránt fokozott érdeklődést mutatók sem feltétlenül tudják azonnal megállapítani a gyártót és a típust.